Clean beauty: дієва косметика чи вигадка маркетологів?

Clean beauty: дієва косметика чи вигадка маркетологів?

Термін «clean beauty» у відомих брендів вже давно зарекомендував себе на західному ринку як високотехнологічний та ефективний напрям.

Давайте розберемось у термінології та сучасному ринку «чистої краси».

«Clean beauty» — філософія догляду за собою, що наголошує на використанні натуральних, органічних і нешкідливих інгредієнтів. Термін «clean» у цьому контексті вказує на відсутність шкідливих хімічних компонентів, таких як: парабени, сульфати, фталати, силікони та штучні ароматизатори.

Також «сlean beauty» означає екологічність продукції, відсутність тестування на тваринах та відповідальний підхід до вибору інгредієнтів. Концепція стає все більш популярною серед споживачів, які бажають забезпечити своєму організму безпечний догляд.

Вибір таких продуктів сприяє покращенню стану шкіри та волосся, а також зменшує вплив шкідливих речовин на наше здоров'я. Важливо бути уважним при виборі косметики та перевіряти склад продуктів, щоб переконатися, що вони дійсно відповідають принципам «clean beauty».

Також брендам варто розвінчувати міфи навколо «чистої косметики», стимулювати місцевих виробників створювати продукти з безпечним складом. А споживачам читати етикетки кремів так само, як ми читаємо етикетки до продуктів, які купуємо у магазині. Це питання відповідальності споживача і простого людського інтересу до того, що ви використовуєте щодня.

Ефективність косметики будь-якого бренду залежить від складу в кожному її окремому продукті.

В свою чергу косметика «to be» розділяє філософію «clean beauty». Ми використовуємо натуральні компоненти для нашої косметики. Усі продукти бренду cruelty-free та eco-friendly: ані компоненти, ані наша косметика не тестуються на тваринах. Наш бренд використовує еко-упаковку, яка підлягає вторинній переробці.